Marketing szeptany – co zrobić, aby był skuteczny?

0
6

Marketing szeptany (z angielskiego buzz marketing lub womm), jest jedną z najczęściej wykorzystywanych strategii promocji produktu w Internecie. Polega ona na tworzeniu treści, które przypominają spontaniczne polecenie produktu lub usługi przez zadowolonego klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać marketing szeptany, by odnieść sukces.

Postaw na wiarygodność

Podstawą kampanii opartej o marketing szeptany powinna być wiarygodność przekazu. Gdy na forach internetowych anonimowe osoby rejestrują się tylko po to, by założyć jeden temat i polecić produkt, nie jest to zbyt wiarygodne. Co innego, gdy nazwa produktu wypływa naturalnie w dyskusji, w której rad udzielają osoby kojarzone w danej społeczności. Tak właśnie działa firma Grupa Mmarketing.

Zaufaj profesjonalistom

Aby kampania odniosła sukces, warto postawić na profesjonalistów. W firmie Grupa Mmarketing projekty koordynuje Wioleta Cebulak, znany specjalista od marketingu z Mama Marketing. Współpracuje ze specjalistami w zakresie tworzenia i pozycjonowamia stron internetowych oraz IT.

Pozostaw zgłoszenie i dowiedz się więcej o ofercie Grupa Mmarketing